Thursday, October 30, 2008



Såg att Natascha också la in en bild på henne men jag håller verkligen med såå fint hår,vem skulle inte vilja ha sådant,jag vill det iaf.. Men är ju en massa löshår kan jag tänka mig.. Själv har jag haft löshår också förr,både sytt in hår & sen med små clips som man har fått fästa med en tång.Har inte testat att limma fast men det bästa va nog när jag sydde in hår det satt jätte bra men jag minns hur ont det gjorde första natten jag skulle sova och ligga på detta,usch fy säger jag...:/ då hade jag lust att bara riva av det.. Sen med clipsen det satt rätt dåligt och kunde lossna rätt så lätt.. Men det är snyggt iaf vilket som!


Min kompis som åker hem från USA idag har med sig lite produkter från just Victoria Secret vet att det är en neccesär sen lite body lotions osv..I cant whait !!! :)

No comments: