Friday, October 31, 2008

Middagstips!

Ikväll kommer några vänner över,som vi inte har träffat på länge & då är ju frågan vad jag ska hitta på och laga för mat.Hmm? Efterrätten har jag nog bestämt Hallon/blåbärspaj jag brukar göra det på måfå bara,gjorde den senast i förrgår blev jätte bra,då la jag bara blåbären/hallonen på botten i en form blanda med lite potatismjöl,pga frysta sen ---

-lite socker
-havregryn
-mjöl
-vaniljsocker
så lägger jag degen över..sen i ugnen ca 10 min på 200 grader eller tills ni ser att degen blivit gyllenbrun...
Men frågan är vad jag ska laga för mat? Antingen Tacopaj eller köttfärspizza,har fått sånt gott recept på det..Någon som har något tips på något annat mumsigt får ni gärna skriva det till mig :)


Har ju ett litet tag till att fundera på det..Vi blir iaf 4 personer!




Lägger in en bild på Lauren Conrad,tyckte denna passade idag lite höstlig :)



Hon passade så bra i mössan,en sådan skulle jag med vilja ha men passar tyvärr inte i det..





No comments: