Thursday, October 30, 2008

Jaha..


Nu har det allt blivit några inlägg i dag på min blogg..Rätt kul faktiskt fast krångligt och ska ändra lite framöver när jag får lite mer koll på denna sida..Tycker ni?


Min kära sambo är på utbildning i Stockholm sen igår & kommer hem på fredagkväll så funderar på vad jag ska hitta på ikväll,saknar honom så blir lätt lite långtråkigt hemma..Men är ju också bra att vara ifrån varandra ibland också bra att sakna varandra..


Måste lägga in en bild på Ashley som är med i High school musical,denna frisyren tycker jag är jätte snygg plus enkel att göra..

Just det angående den filmen var och såg den i lördags och jag hade ju inte sett 1:aneller 2:an så hade inga direkta förväntningar men vet jätte många som tycker dom filmerna är bra..Jag kan säga jag tyckte det va så där,lite för löjlig på ett sätt slutet va iof bra,gillar lyckliga slut!

No comments: