Thursday, October 30, 2008

En bild på mig & kära Sissi


Tänkte jag måste lägga ut en bild på min kära vän..Brukar ju vara så att det är svårare ju äldre man blir att hitta vänner,men Sissi lärde jag känna via en annan vän för ett år sen så jag är jätte glad att jag hittade henne..Tjejer brukar ju oftast ha fördommar om varandra men det tycker jag är så dumt,bättre att lära känna folk först och sen avgöra isf men alla kan ju inte gilla alla men :/ Iaf det jag skulle säga med detta är att Vänner är verkligen underbara och man ska vara så glad över dom man har & tex när jag fyllde år förra månaden så hade jag en fest,temat va rosa så klart,då när dom kom fick dom ett brev där det stod lite kort vad jag tyckte om alla och vad dom betydde för mig samt lite bilder..Uppskattades jätte mycket,så ett litet tips!

No comments: