Thursday, October 30, 2008


Gillar fakttiskt att vi dragit tillbaks klockan till vintertid,dels det känns lite lättare att gå upp på morgonen,lite ljusare sen även att det är mysigt på kvällarna,man kan tända lite ljus inne och bara mysa i soffan till bra program på tv:n på kvällarna..Men jag tycker det bara fram till januari för då vill jag ha sommar igen,mysigast är ju nu innan jul!!! Eller hur? :) Tyckte att denna passade in idag; "Jag älskar att vakna & möta den nya dagen. Jag anser att livet inte får slarvas bort eller kastas iväg" Passar bra att tänka så på mornarna när man går upp & är trött och kanske lite grinig som jag kan bli ibland,tyärr då ska man tänka på detta! Lägger in en bild på Kate Hudson nu så här på morgonen, tycker hon bara blir snyggare & snyggare... Tyckte hon va jätte snygg i håret,samt klänningen va inte fy skam heller!!!

No comments: