Friday, October 31, 2008

God morgon!

En ny dag,äntligen fredag igen,känns som det är måndag,tisdag sen fredag som att man inte hinner med vissa dagar men är ju bra det på ett sätt skönt med helg ! :)


Idag jobbar jag bara till 12,vilket känns jätte skönt pga det är röd dag imorgon. Så va det Halloweenhelg,jag ska på fest imorgon och jämt är ju problemet vad man ska va utklädd till,jag kom på i sista sekund vad jag skulle vara,va på Buttericks i lördags,shiit va mycket folk det va gick knappt att vara i butiken så nästa år ska jag vara ute någon vecka innan iaf jag ska vara POLIS! Hihi köpte stay-ups nätstrumpbyxa och handklovar samt en batong sist men inte minst en poliströja kanske kan lägga ut en bild så får ni se..


Kan ni inte ge något tips på vad ni ska klä ut er till då? :)




Tänk på det du också - att fånga de lyckliga stunderna varje dag & att aldrig ångra vad du gjort utan istället glädja dig åt allt du ska göra..På tal om att dagarna går så himla fort så ska man glädjas åt det lilla pga du får aldrig tillbaka denna stund! Tycker det är bra att tänka så man vet ju aldrig hur länge man lever liksom...Så njut!!!

No comments: