Thursday, October 30, 2008

Åhh jag väntar..


Min kompis Karolina har varit i Usa hela oktober månad med en annan vän & rest runt där & levt livet,är så avundsjuk och längtar tills hon kommer hem & visar bilder och berättar en massa skoj plus så har hon köpt lite smått & gott till mig,bla en t-shirt som jag tror nästan alla har hihi tyckte det kunde vara kul,fast jag inte har varit där än men sen skulle hon köpa lite från Victoria Secret... Jag vill så gärna åka till USA men alltid blir det andra resmäl när jag ska iväg,senaste va Thailand och innan Mauritius va jätte mysigt kan rekommendera det..ska nog lägga upp en bild om det och berätta lite mera,lånade en lägenhet och bodde precis vid havet och det va inte alls dyrt..men nästa gång vill jag till Thailand igen men min pojkvän vill till mauritius iaf så får väll bli Usa då,marcus vill på hockey och jag vill shoppa så vi får väll kompromissa på något sätt hihi..:)

No comments: