Thursday, October 30, 2008

Hudanalys,intressant!


Var på Style 08 mässan i Kista i söndags,va jätte trevligt & intressant..Gjorde bla hudanalys som jag aldrig gjort tidigare och då fick jag ju reda på vad jag hade för hudtyp,jag var då torr/normal samt att jag va väldigt torr under ögonen.. Det förklarades med att jag bara brukade ta rengöringstvål & sen gnugga bort sminket runt ögonen osv,och det ska man ju ABSOLUT inte göra utan jag köpte Remover,och jag säga med facit i hand det va kanon bra sen så köpte jag en dag/nattkräm från Loreal samt ögonkräm,som dom tyckte va bra att börja med..va faktiskt skönt att få lite råd & tips.. Ska börja med deras rengöringstvål också snart men jag tycker inte om att byta produkter när man haft samma i några år för då kan min hud reagera och jag kan få utslag osv,men tydligen är det en process som man ka mellan 2-4 veckor för att huden ska bli det normala igen.. Men iaf jag kommer absolut att åka tillbaks nästa år igen om det är,mässan va intressant va om naglar,hår osv...

No comments: