Wednesday, November 5, 2008

Victoria Secret modellerna,dom snyggast!




Victoria secret modellerna är ju så snygga,med deras snygga,långa hår samt perfekta kropparna,älskar showerna dom har vid jul/nyår..Man får ju sån inspiration att ta tag i sig själv & börja träna,jag är jätte lat och har inte tränat på över 2 år,hmm pinsamt ja vet!! Känner ändå att det är dax att ta tag i det men gillar mer sköna promenader..Vilket jag tycker ger bra resultat också!
Sen vill jag ha längre hår,hade långt hår förr klippte av det och ni vill det ju inte växa ut :/ Jobbigt men man ska ju vara nöjd över hur man ser ut ändå men alltid kul att göra sig finare eller hur? :) Tänk va vi tjejer har det bra,vi kan fuska oss med smink och allt,fast nu gör ju vissa killar det med iof! Hihi :) Men dessa 3 donnor tycker jag är dom snyggaste modellerna,inte för dom andra skulle vara fula men ni förstår! Vilka tycker ni är snyggast?

5 comments:

Anonymous said...

Nu fick man ångest :)
Jag tycker du glömde heidi klum också, tänk att 2 eller är det 3(?) barn har kommit ut ur den kroppen! kan man inte tro :)
puss madde

Jenny said...

Hihi Hedi Klum oxå så klart madde jag sa ju att alla är snygga :) men dessa tre är snyggast i mina ögon! Jobbar du inte idag eller?? Puss

Anonymous said...

Miranda Kerr är e favorit. Hon är sockersöt och snygg på en och samma gång.
Väntar också på att mitt hår ska växa ut, dock vill man ju inte ha ettv risigt svall så får toppa hela tiden..gaah störande

Anonymous said...

har man åkt dit en gång är det svårt att inte åka dit an andra gång.. o en tredje:)
vi får peppa varandra o se till att vi sparar pengar så vi kommer iväg:)

Anonymous said...

ja bättre åtta dagar än inga alls:)
ja men visst är det skönt o vara ensam ibland? man behöver det. o då blir jua llt ännu bättre o mysigare när man ses igen:)