Monday, November 3, 2008

Mammakex


Måste lägga in en bild på min underbara vän sofia..hon har en son som är lite mer än 1 år nu och hon är ju så himla snygg:-)när vi gick i skolan brukade vi prata och skoja lite om vem av alla oss som vi trodde skulle få barn först många trodde mig men nej så blev de inte utan sofia..hon var med och festa med oss i lördags alltid lika kul när hon är med blir ju inte ofta man träffas båda har mycke att göra så svårt att få in en tid men varje gång vi ses är de ju lika trevligt iaf!

Och angående vänner,man ska verkligen vara glad och uppskatta dom vännerna man har,dom betyder ju så mycket,dom finns ju alltid där både i positiva stunder & negativa.Man ska visa uppskattning också,tyvärr hinner man ju inte träffas så ofta men att skicka ett sms varje dag & bara skriva hej och höra hur det är betyder ju så mycket att man visar att man bryr sig om varandra! Som när jag fyllde år fixa jag små fina rosa kort och skrev lite om vad jag tyckte om dom och vad dom betytt under åren,med en massa bilder på ena sidan som jag accocierade med dom (hur det nu stavas) men jag tror det uppskattades! :)

No comments: