Tuesday, November 4, 2008

Charlotte Perelli


Var inne på Charlottes blogg http://charlotteperrelli.blogg.se/
hon är ju en sån underbar person tycker jag,snygg och sjunger bra också..
Läste ett av skämten hon hade:Två blondiner satt i Göteborg en stjärnklar natt.
Fullmånens sken var starkt och den ena blondinen sa:
- Vad tror du ligger närmast, månen eller Borås?
Den andra blondinen kollade på sin kompis med "idiotförklararblick" och sade:
- Månen såklart. Hallå, ser du Borås eller?!

Rätt bra hihi..
Vet inte om ni la märke till det men när hon var med i Idol i fredags,hon hade en väst på dig där,den var jag & tog på när jag var uppe i Stockholm för 2 veckorsen den fanns på Zara och den kostade endast 299:- tror jag det var..Åhh den var ju såå snygg,ångrar mig speciellt när jag såg Charlotte ha den på sig!
Kika in på hennes blogg så ser ni den..
Uach hatar att man inte köper vissa saker ibland som man tvekar på i butiken men sen inte köper och sen ångrar man sig..Suck!!! :( Tyvärr finns inte den butiken i den stad jag bor i..

No comments: