Tuesday, November 4, 2008

Jul!


Vilken dimma det var imorses när jag vaknade,måste säga att jag hade velat ligga kvar i sängen ett litet tag till men gick ju inte:(
Åhh får sån reslust just nu fast ändå ser jag fram emot julen och längtar faktiskt det är verkligen en mysig tid,värme & gemenskap! Kompisarna o jag har bestämt att vi ska snart börja med jul/pysselkvällar,min ena vän är lika julgalen som jag hihi så vi ska nog börja om någon vecka hos mig,då ska vi baka pepparkakor samt dricka varm glögg & kolla på min favorit,Sunes Jul sen bestämmer vi nästa ställe och vad vi ska göra..Ska bli såå mysig!!! Jag var tom och köpte lite julgrejer i lördags på en julmarknad i Lidköping!
Förra året åkte vi till Thailand 2 veckor innan jul & kom hem tidigt på morgonen på julafton,så blev ingen julgran det året,så det gör jag aldrig om och reser den tiden..

No comments: