Monday, November 3, 2008

Äntligen måndag,en av mina favorit tidningar kommer ut då..


Sofis mode är verkligen en toppen tidning speciellt idag va den extra bra..usch jag har verkligen ett köpmissbruk va de gäller tidningar,men måste säga att jag skärpt mig lite..jag är sån att jag har ett visst antal tidningar som jag Måste köpa varje gång dom kommer,som förr fast man inte hade råd så tog jag mig de för jag skulle bara ha dom:-Sknäppt ja vet men nu har jag försökt dragit ned,sofis mode,glamour,solo vecko revyn är bara några jag brukar köpa men jag vet att jag inte är ensam..och det e ju bra det:-) Förr så sparade jag dom flesta tidningar men när jag flyttade ihop med M så fatta jag att det inte funkade att ha en massa under sängen plus i garderoberna,så nu har jag börjat ge bort till vänner o familj men vissa sparar jag :) Men är kul att göra det för brukar alltid ta fram en massa på somrarna och sitta och läsa igenom när jag solar,blir så rastlös annars..

No comments: