Tuesday, November 4, 2008

Brände mig..

Igår kväll föresten gjorde jag champinjonstuvningssmörgåsar,jag tycker det är så gott!Enkelt att göra dessutom..
Ta en champinjonburk stek i smör,krydda med lite salt,sen ta lite mjöl över champinjonerna tillsätt lite mjölk (brukar ta på måfå) även lite grädde om man vill,krydda med lite svartpeppar/vitpeppar låt koka till det blir lite tjockare..Under tiden bre smörgåsar,sen häll på (champinjonstuvningen) ta lite riven ost över sätt in i ugnen på 200 grader i ca 10 min,tills ni ser att det har blivit lite brunt över :) Sen smaklig måltid!

Iaf sen så satte jag mig och skulle kolla på färjan,på kanal 4,tycker det är underhållande :) Men sen då när jag skulle börja äta så brände jag mig,Ajj :( så idag har jag så ont i tandköttet,är helt mör känns det som..Så passa er så ni inte bränner er,var väll för huungrig igår helt enklet! Men får hoppas det går över snart...

1 comment:

Anonymous said...

Jamen de gör du rätt i, men nu blir jag nyfiken på att höra va de blev för film? :) men tack så mycket vad roligt att höra! och det där med läpparna gjorde verkligen inte alls ont. jag körde tillomed utan bedövning och de gjorde inte alls ont och blev jättenöjd med resultatet :) så om du är sugen tycker jag de ska testa, de försvinner ju av sig själv liksom och hon som gör de är så duktig och fyller på lite mindre i början så de är garanterat att man får ett bra resultat :) ha en bra dag. kram