Monday, November 3, 2008

En ny vecka,.


Så va de måndag idag..summering av helgen den va helt okej förutom att jag inte mått så bra,den dumma förkylddningen sitter fortfarande i,så blev ingen middag i fredags fick avavboka den med kompisarna,blev till att ligga hemma i soffan kolla på idol..lördagen gick i ett på kvällen va jag på en rolig förfest sen när vi skulle gå ut,vi gick till bogrens så nös jag i ett så va rätt tidig hemgång för mig vila de mesta igår..utstyrseln i lördags va då polis hi hi vet inte om ja vågar visa ett foto på de..;-)gillar faktiskt att det är kallt ute för har ju min nya gosiga vinterjacka att krypa ner i plus nya väntar m köpte åt mig..nu blir de till att jobba.ska ha lönesamtal sen ser fram emot de faktiskt..hoppas alla får en bra förmiddag!

2 comments:

Anonymous said...

Det gick faktiskt jättebra så de känns så himla skönt nu :) vilken fin jacka du såg ut att ha på bilden, hoppa allt är bra :)

Jenny said...

Okej lät ju bra :) Ja den är ett kap jag köpte förra helgen för halva priset och varit ute efter en sån större gosigare jacka,gillar pälsen runt oxå..:)